chancels تاریخ روسیه آمریکا فرانسه

chancels: تاریخ روسیه آمریکا فرانسه کره شمالی کره شمالی خون مصنوعی انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز انتخابات در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود ، سامانه ای را به عنوان بان

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما جهت ارتباط با جوانان و استفاده از ایده های آنان سامانه ای ایجاد خواهیم کرد که این سامانه بانک ایده های آنا

در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود ، سامانه ای را به عنوان بان

به گزارش خبرنگار انتخاباتگروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی خود از شبکه خبر صدا و سیما به بیان نظرات خود پرداخت.
وی در ابتدای این گفت و گو در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید اسامی اعضای کابینه دولت احتمالی خود را بیان کنید گفت: ما کابینه خود را دولت کار و کرامت نامیدیم لذا کسانی که بخواهند در این کابینه فعال باشند باید دو مشخصه داشته باشند اول اینکه اهل کار باشند و روحیه جهادگری داشته باشند و دوم اینکه جهت بیکاران کشور با یک تلاش شبانه روزی کار ایجاد کنند و زمینه اشتغال در کشور را رقم بزنند.
رئیسی افزود: مسئله دوم بحث کرامت هست، افرادی که اعضای کابینه دولت کار و کرامت خواهند بود باید کرامت جامعه، فرد، خانواده، ارتباطات درون کشور و ارتباطات خارج از کشور را حفظ کرده و نگاه آنها نگاه عزت به مردم باشد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ممکن است یک صورت سیاسی خوش نامی وجود داشته باشد ولی فرد خیلی کارآمدی نباشد لذا ما بنا به استفاده از این فرد نخواهیم داشت ولی در طرف برابر ممکن است فردی از یک جریان سیاسی خاص باشد ولی جهت کشور کارآمد باشد و تعهد به مردم، رهبری و دغدغه مردم را داشته باشد که حتما این فرد می تواند همکار ما باشد.
وی تصریح کرد: کسانی که در کابینه دولت کار و کرامت خواهید یافت کسانی خواهند بود که از مردم در مردم و با مردم باشند لذا مشخصه مهم آنها باید ارتباط با مردم باشد ضمن آنکه اساس گزینش ما همان طور که پیشتر هم اشاره شد بحث کارامدی است.
رئیسی هم چنین در پاسخ به این پرسش که در دولت خود چه قدر به جوانان میدان خواهید داد و میانگین اعضای سنی کابینه شما جه قدر خواهد بود بیان داشت: خود بنده در 20 سالگی مدیریت اجرایی پیدا کردم، هر جا که ما به جوانان اعتماد کردیم ضرر نکردیم و امروز هم هر عرصه ای که دست جوانان کارآمد بود عرصه خلاقیت و نواوری بوده است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه باید به جوانان اعتماد کنیم و حتما هم این کار را خواهیم کرد خاطر نشان ساخت: بنا داریم از جوانان کارآمد در حوزه های متفاوت کشور بهره مند شویم و بنده قصد دارم در دولت آینده خود یک سامانه ارتباط با جوانان را برقرار کنم ضمن اینکه هم اکنون مشابه چنین سامانه ای در آستان قدس رضوی برقرار شده است که بانک ایده هاست و براساس این سامانه ما هر روز در جریان نظر ها و ارتباط با همه افراد جامعه و صاحب نظران هستیم.
وی تاکید کرد: یقین دارم حضور جوانان در عرصه های متفاوت کشور گره گشا خواهد بود.
**از نزدیکانم در دولت استفاده نخواهم کرد
رئیسی هم چنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا از نزدیکان شما کسی در کابینه دولت کار و کرامت خواهد بود و یا به آنها مناصبی را خواهید سپرد گفت: شیوه من تاکنون این بوده که علی رغم آنکه اعضای خانواده و نزدیکان بنده همه از اشخاص تحصیل کرده و فعال اجتماعی بوده اند ولی بنا ندارم از نزدیکانم در دولت استفاده کنم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تاکنون در مسئولیت ها و مدیریت هایی که هم داشتم ضمن آنکه از مشورت اعضای خانواده و نزدیکان بهره مند شدم ولی حتما مسئولیت و مدیریتی را به آنها واگذار نخواهم کرد.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو هم چنین در پاسخ به این پرسش که جهت ایجاد تعامل بین قوا و دستگاه های اجرایی جهت تحقق وعده های انتخاباتی خود چه خواهید کرد گفت: مدیر جمهور بعد از رهبری مقام عالی کشور محسوب می شود اگر نگاهش به قوای دیگر یک نگاه تعامل نباشد کشور دچار مسئله می شود.
رئیسی تصریح کرد: ما به استقلال قوا معتقدیم ولی این به آن معنا نیست که دستگاه ها با یکدیگر همگرایی، همراهی و همکاری نداشته باشند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: جهت گره گشایی از کار مردم همکاری همه بخش ها مورد نیاز است تا ما شاهد یک ارتقای کمی و کیفی باشیم و به اعتقاد بنده اگر یک نارسایی هم در بخشی وجود داشته باشد این کار مدیر جمهور است که این نارسایی را در جلسات فی مابین سران قوا حل کند و نقش تعامل را هر چه زیاد پررنگ کند.
وی خاطر نشان ساخت: مردم ما و کشور دیگر ظرفیت این را ندارند که هر روز شاهد دعوا باشیم لذا هر مشکلی می تواند در اتاق های در بسته حل شود تا به درون مردم کشیده نشود و این عنوان آنها را دلواپس نکند.
رئیسی خاطر نشان ساخت: نقش مدیر جمهور به علت آنکه مدیریت دستگاه های اجرایی را برعهده دارد نقش ممتازی است و می تواند تعامل در کشور را برقرار کند به نحوی که ضمن احترام به استقلال قوای دیگر در ارتقای کمی و کیفی کارهای کشور و پیشرفت مدیریت کشور گام برداریم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم چنین در پاسخ به این پرسش که اگر با قوای دیگر اختلاف پیدا کنید چگونه حل می کنید گفت: عنوان می تواند در نشست روسای قوا یا شوراهای عالی هم چون شورای عالی انقلاب فرهنگی حل شود.
وی تصریح کرد: بسیاری از اختلافات بین قوا را می توان در جلسات قوا حل کرد تا مردم شاهد دعواها و کشمکش ها نباشند آیا که اگر این کشمکش های سیاسی به درون جامعه راه پیدا کند طرح های اقتصاد در کشور با این دعواهای سیاسی به گردش نخواهد آمد.
رئیسی اظهار داشت: امروز مردم دنبال رونق اقتصادی و برطرف مسئله فقر از کشور هستند، به هیچ وجه این میزان بیکاری شایسته کشور ما نیست و باید جهت همه اشتغال ایجاد کرد ولی تا دولت دولت کار نباشد نمی توان کار ایجاد کرد، مگر می شود در ساعات اداری و بی توجهی به حقوق مردم کارافرینی کرد؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان ساخت: برطرف مسئله بیکاری و فقر نیازمند عدم توجه به دسته بندی های سیاسی است تا رونق تولید و اقتصاد در کشور فراهم شود و فقر از صورت زیبای کشور زدوده گردد.
وی افزود: بیکاری به عنوان یک دغدغه باید به حاشیه رانده شود و تمام فضای کشور باید تبدیل به فضای کسب و کار، کارآفرین و نواوری و خلاقیت گردد.
رئیسی هم چنین راجع به اینکه چه قدر از روحیه انقلابی گری برخوردارید و جهت ترویج این روحیه در جامعه چه خواهید کرد گفت: بعضی فکر می کنند انقلابی گری یعنی اینکه کار با عقلانیت و تدبیر توام نباشد و گمان می کنند انقلابی گری یعنی کار احساسی و سطحی که این معنا مورد قبول نیست و انقلابی گری با نگاه به منافع آینده و منافع طولانی مدت کشور رقم می خورد.
**بدون یک مدیریت جهادی و انقلابی امکان گره گشایی از پرسشها کشور نیست
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما هم خودمان هم اعضای کابینه و هم دوستانی که در حوزه های متفاوت مدیریت خواهند داشت معتقدیم که بدون مدیریت جهادی و انقلابی امکان گره گشایی از پرسشها کشور ندارد.
وی خاطر نشان ساخت: آنچه که می تواند کشور را با مشکلاتی که مردم به آن دچار شده است اند نجات دهد مدیریت انقلابی و جهادی است که هم کار کند و هم کارآفرینی کند.
رئیسی یادآور شد: اگر در جایی از کشور مشاهده می کنیم در آنجا موفقیت حاصل شده است (حوزه هایی مثل نانوتکنولوژی، فناوری هوا و فضا و ماهواره) و نوآوری و خلاقیت داشتیم و گره از کار مردم گشوده شده است شاهد بودیم یک مدیریت انقلابی و جهادی را داشتیم و هر جا این موفقیت را نمی بینیم شاهد بودیم که یک مدیریت غیرپویا مسئول بوده است لذا معتقدیم مدیریت انقلابی ترجمان آن معناست که ما می توانیم.

وی در ادامه برنامه با اشاره به اینکه انتقاد به عنوان یک غنیمت است نه امری مزاحم گفت: بنده در طول ده سال مدیریت در شرکت بازرسی کل کشور ناظر بر دستگاه های اداری و وزارت منزل ها بودم و شعارم این بود که ناظر را به هیچ عنوان مزاحم و مچ گیر تلقی نکنم لذا باید به ناظر به عنوان یک وقت نگاه کرد تا عیب ها و کاستی ها بیان شود.

رئیسی با اشاره به اینکه انتقاد رسانه ها، فرهیختگان حوزه و دانشگاه، صاحب نظران و سایر اقشار جامعه در جهت پیشرفت کشور نقش آفرین است عنوان کرد: اگر دولت نماینده مجلس یا فلان روزنامه را به خاطر انتقاد برخورد کرد و او را تحت تعقیب قرار داد باید اذعان داشت که فضای انتقاد را در کشور مسدود می کند و در نهایت باعث ایجاد فساد می شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در درون آستان قدس، شرکت حسابرسی ایجاد کردم به طوری که 70 حسابرس رسمی در درون آستان مشغول فعالیت بودند گفت: پا به پای حسابرس درون آستان قدس حسابرس بیرون شرکت هم باید وجود داشته باشد که این امر نیز صورت گرفت.

در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود ، سامانه ای را به عنوان بان

** در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود

وی با اشاره به اینکه باید به توانایی های مردم نگاهی متفاوت داشت افزود: در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود.

رئیسی تصریح کرد: هیچ وقت مدیر جمهور، دولت فلان کشور و یا فلان شرکت بدون در نظر گرفتن منافع خود به دنبال گره گشایی در کشور ما نخواهد بود لذا ما در اقتصاد نگاه به بیرون داریم ولی نه اینکه از بیرون انتظار داشته باشیم تا جهت کشور گره گشایی ایجاد شود بعد نگاه ما به دستان ملت است.

**گره گشایی در ضمن تعامل با همه دنیا همراه با عزت و اقتدار است

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما جهت ارتباط با جوانان و استفاده از ایده های آنان سامانه ای ایجاد خواهیم کرد که این سامانه بانک ایده های آنا

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه توانایی های مردم و ثروت درون کشور باعث گره گشایی می شود خاطر نشان کرد: نگاه ما جهت گره گشایی به درون کشور است مردم عزیز کشور عزیزمان ایران باید بدانند من به عنوان یک طلبه گره گشایی را در ضمن تعامل با همه دنیا همراه با عزت و اقتدار می دانم.

وی با اشاره به اینکه در درون کشور نیروی انسانی و سرمایه های مادی داریم گفت: اولویت ما ارتباط با همسایگان خواهد بود و باید ارتباطات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با کشورهای همسایه را توسعه دهیم.

رئیسی با اشاره به اینکه سفیر کشور عزیزمان ایران در فلان کشور نباید بازار فروش روغن پالم در کشور عزیزمان ایران را فراهم کند گفت: سفیر کشور عزیزمان ایران نباید به جای زمینه سازی جهت صادرات به دنبال زمینه سازی جهت واردات باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه فعالان خوبی در سطح دنیا دارد که باید در این عرصه نقش آفرین باشد افزود: روابط خارجی باید بر حوزه اقتصاد حاکم شود لذا دغدغه سفیر باید اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه جریان مقاومت در کشورهایی مانند سوریه، یمن، فلسطین و لبنان امتداد راهبردهای انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: مدافعان حرم به جای سنگر زدن در خیابان های پایتخت کشور عزیزمان ایران فرسنگ ها دور از مرز از انقلاب اسلامی و مردم کشور عزیزمان ایران و کشور پاسداری می کنند.

** مظلومان عالم باید مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قرار بگیرند

در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود ، سامانه ای را به عنوان بان

رئیسی با اشاره به جایگاه مقاومت در میان مردم و قانون اساسی افزود: مظلومان عالم باید مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قرار بگیرند و لذا ظالمان مورد نفرت و تنفر هستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حمایت از جریان مقاومت به عنوان مستضعفان محرومان با مسلمانان تحت ظلم از برنامه های جدی ما است از سوی دیگر باید تحریم ها را وقت تلقی کرد و جهت توانمند شدن اقتصاد کشور باید تلاش کنیم و ما باید ببینیم دشمن چگونه می خواهد ترساندن کند.

**آن روزی تهدیدها علیه ما موثر خواهد بود که در برابر دشمن های اظهار ضعف کنیم

وی تصریح کرد: اگر پیامی که غربی ها و دشمن های از سخنان دریافت می کنند خبر ایستادگی، مقاومت، تبدیل تحریم به وقت و اقتصاد مقاومتی باشد حتما عقب نشینی خواهد کرد بعد قطعا دشمن های به یک یا دو گام بسنده نخواهند کرد تا جایی جلو می آیند که اهداف و منافعشان تامین شود و آن روزی تهدیدها علیه ما موثر خواهد بود که در برابر دشمن های اظهار ضعف کنیم.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما جهت ارتباط با جوانان و استفاده از ایده های آنان سامانه ای ایجاد خواهیم کرد که این سامانه بانک ایده های آنا

رئیسی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بعضی از کاندیداها اعلام کردند که تحریم به لحاظ اقتصادی بر ما تاثیر گذاشته و یا اینکه خزانه کشور خالی است لذا این خبر را امریکایی ها و غربی ها گرفتند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه عزت، کرامت و غرور ملی و میهنی ایجاب می کند خود را مقاوم کنیم افزود: باید در جهت پیشبرد اهداف کشور گام های موثری برداشته شود.

وی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای اقداماتی را انجام داد ولی معتقدیم سند برجام اشتباهات جدی دارد لذا جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تعهدات خود را انجام و پیش پرداخت های مورد نیاز را نیز داده است ولی دشمن تعهدات خود را نقض می کند.

رئیسی با بیان اینکه برجام به علت مبدل شدن به سند حقوقی جهت هر دولتی که بر سر کار بیاید سند محسوب شده است گفت: با توجه به الزامات 9 گانه رهبر ما رعایت این بندها راجع به برجام را مهم می دانیم.

در 4 سال گذشته تمام وقت ها معطل نگاه به بیرون بود ، سامانه ای را به عنوان بان

وی با اشاره به اینکه باید در برابر کسانی که نقض عهد می کنند ایستادگی کرد و گفت: قرار بود برجام بسیاری از تحریم ها را بردارد لذا مدیر جمهور اعلام کرده بود که همه تحریم ها برداشته می شود ولی این اتفاق نیفتاد.

رئیسی با تاکید براینکه باید در برابر همه تهدیدها خود را مقاوم کرد اظهار داشت: باید در جهت توانمند کردن کشور گام های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه توانمندی کشور در حوزه هوا، فضا کشاورزی و صنایع و معادن باید باتقویت شود، افزود: برطرف بیکاری به توانمندی کشور کمک می کند لذا هر نگاهی که کشور را توانمند کند باعث عقب نشینی دشمن می شود بنابراین بنده در آخر اعلام آمادگی می کنم تا به هر نوع سوالات و شبهات پاسخگو باشم میزان رای ملت است و آنچه رضای خداوند باشد به دست ملت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

عبارات مهم : مدیریت

واژه های کلیدی: مدیریت | مدیریت | انقلابی | انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری | رئیسی | انتخابات | تحریم

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه