chancels تاریخ روسیه آمریکا فرانسه

chancels: تاریخ روسیه آمریکا فرانسه کره شمالی کره شمالی خون مصنوعی انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی از گفت‌و‌گو با اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / کدخدایی

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان از هرگونه گفت‌وگو و صحبت در بخش‌های متفاوت استقبال می‌کند، گفت: پیشنهاد بعضی از چهره‌ها در قالب مشورت سیاسی مطرح

از گفت‌و‌گو با اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / کدخدایی

کدخدایی: از گفت و گو با اصلاح طلبان استقبال می کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند

عبارات مهم : سیاسی

کدخدایی: از گفت و گو با اصلاح طلبان استقبال می کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / نظر ما راجع به سپنتا نیکنام همان است که اعلام کردیم / تصویر العمل به توئیت اخیر محمود صادقی راجع به آیت الله مکارم

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان از هرگونه گفت وگو و صحبت در بخش های متفاوت استقبال می کند، گفت: پیشنهاد بعضی از صورت ها در قالب مشورت سیاسی مطرح شده است بود که باید بگویم شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند، ولی در حوزه قانون اگر انتقاد و پیشنهادی باشد استقبال می کند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت از مجلس انتظارات بیشتری داریم که دقت زیاد و جامع تری را در هنگام تصویب قوانین و قانونگذاری داشته باشند.

از گفت‌و‌گو با اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / کدخدایی

به گزارش گزینش ، عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه بسیاری اعتقاد هستند که گفت وگوی میان شورای نگهبان و جریان های سیاسی می تواند موجب زیاد کردن وفاق در میان جریان های سیاسی کشور و پیشگیری از مسائلی همچون سپنتا نیکنام شود و در این چارچوب بعضی از فعالان اصلاح طلب نیز انجام این گفت وگو را مطرح کرده اند. نظر شورای نگهبان در این باره چیست؟ گفت: شورای نگهبان از هر نوع گفت وگو و صحبت با عزیزان در بخش های متفاوت استقبال می کند.

آماده گفت وگو با دوستان و صاحبنظران هستیم

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان از هرگونه گفت‌وگو و صحبت در بخش‌های متفاوت استقبال می‌کند، گفت: پیشنهاد بعضی از چهره‌ها در قالب مشورت سیاسی مطرح

وی با بیان اینکه شورای نگهبان از پیشنهاد اصحاب رسانه و سیاسیون در روند کار استقبال می کند، اظهار داشت: ما از آنها می خواهیم نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود را به شورای نگهبان ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: ما از اصل کار استقبال می کنیم ولی توصیه ای که در رسانه ها مطرح شده است لابی و مشورت سیاسی بود ولی شورای نگهبان نهاد سیاسی نیست ولی به عنوان یک نهاد حقوقی قطعا از انتقادات و پیشنهادات استقبال می کنیم و اگر این شکل باشد، آماده گفت وگو با دوستان و صاحبنظران هستیم.

کدخدایی با اشاره به مشورت های پیشین نیز تصریح کرد: پژوهشکده شورای نگهبان هم اکنون نیز فعال است و جلسات متعددی با صاحبنظران و کارشناسان دارد و نظرات کارشناسان را درخصوص مباحث متفاوت اخذ می کند ولی این گفت وگوها نباید حمل بر لابی و مشورت سیاسی باشد که به دور از ارزش شورای نگهبان است.

از گفت‌و‌گو با اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / کدخدایی

شورای نگهبان در انجام وظایف قانونی و شرعی اش اقدام می کند

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نظر شورای نگهبان نسبت به طرح حضور نمایندگان ادیان الهی در شوراهای شهر و دِه نیز خاطرنشان کرد: شورای نگهبان از هر راهکار قانونی که مراجع قانونی ارائه دهند، استقبال می کند. شورای نگهبان در انجام وظایف قانونی و شرعی اش، اقداماتش را انجام و نظراتی را اعلام می کند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان از هرگونه گفت‌وگو و صحبت در بخش‌های متفاوت استقبال می‌کند، گفت: پیشنهاد بعضی از چهره‌ها در قالب مشورت سیاسی مطرح

به گزارش ایلنا، این عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: ما در جریان مصوبه اخیر مجلس هستیم که کلیات آن را می دانیم ولی هر وقت که این مصوبه به ما ارسال شد، ما نظرمان را اعلام می کنیم.

شورای نگهبان در ایام برگزاری انتخابات اظهارنظر می کند

از گفت‌و‌گو با اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم ولی شورای نگهبان سیاسی نیست که مشورت سیاسی کند / کدخدایی

خبرنگاری مدعی شد که نمایندگان مجلس ممکن است در طول دوران نمایندگی ارزش تخلفاتی انجام دهند و پرسید که آیا شورای نگهبان در این رابطه ورودی خواهد کرد که کدخدایی پاسخ داد: شورای نگهبان در ایام برگزاری انتخابات اظهارنظر می کند ولی اکنون ما فارغ از اظهارنظر هستیم و اگر تخلفی هم رخ داده قوه قضائیه می تواند نسبت به آن پیگیری کند.

دلیل رد طرح تقویت بسیج

وی در پاسخ به سوالی راجع به علت عدم تایید طرح تقویت بسیج نیز ابراز داشت: ایراد شورای نگهبان در جهت تقویت بسیج هست، چون شرایطی ذکر شده است و حوزه هایی مطرح شده است که اعضای شورای نگهبان معتقدند آنها باید در چارچوب فرماندهی فرمانده کل قوا باشد. ما امیدواریم با انجام اصلاحاتی این طرح باید در جهت تقویت بسیج باشد.

سیاست های کلی انتخابات در شورای نگهبان در دست بررسی است

خبرنگاری در رابطه با سیاست کلی انتخابات پرسید که سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: این عنوان همچنان در دستور و تحت بررسی هست. ما هنوز در این عنوان جمع بندی نداشته ایم ولی در پژوهشکده و صحن شورای نگهبان در دست بررسی است.

کدخدایی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تدوین شاخص ها در رابطه با بحث رجل سیاسی آیا آن شاخص ها می تواند در آینده عوض کردن کند، نیز یادآور شد: در علم حقوق و قانونگذاری اعتقاد هستیم که قوانین براساس شرایط زمانی می تواند تفاوت کند ولی تلاش ما این است که مصوبه جامعی داشته باشیم ولی این را هم باید دانست که تلاش ما انسانی و محدود به ذهن و ظرفیت های ما هست. ما تلاش می کنیم تا شاخص های جامعی را در این رابطه ارائه بدهیم که در کوتاه مدت نیازمند تغییرات نباشد.

مجلس دقت بیشتری در تصویب قوانین داشته باشد

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه امروز روز مجلس است انتظار شما از پارلمان چیست، عنوان کرد: ما از مجلس انتظارات بیشتری داریم که دقت زیاد و جامع تری را در هنگام تصویب قوانین و قانونگذاری داشته باشند.

خبرنگاری پرسید با توجه به اینکه به نظر می رسد شورای نگهبان را رد می کند و تصمیم گیری نهایی دراین باره با مجمع تشخیص مصلحت نظام هست، اگر آن لایحه در مجمع تایید شود آیا شورای نگهبان همچنان مخالف با آن خواهد بود و براساس روال خود عمل می کند؟ که کدخدایی گفت: پاسخ این پرسش را اصل ۱۱۲ قانون اساسی جواب داده و نظر نهایی با مجمع تشخیص مصلحت نظام است و شورای نگهبان نیز تابع قانون خواهد بود.

وی در ابتدای این نشست فرا رسیدن هفته وحدت را به مسلمانان تبریک گفت و با اشاره به زلزله در غرب کشور اظهار داشت: من وقوع زلزله در غرب کشور را تسلیت عرض کرده و ان شاالله مقامات مربوطه مانند مردم تلاش کنند تا آسیب ها کمتر شود.

مصوبات تایید و رد شده است در شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در رابطه با مصوبات این نهاد نیز تصریح کرد: طرح استفساریه ماده ۵۰۵ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی)، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به موافقتنامه های نیس و لوکارنو، طرح عضویت مدیر شرکت پدافند غیرعامل کشور در بعضی از شوراهای عالی، طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته اند که این طرح ها و لوایح مغایر با موازین شرع و قانون اساسی آشنا شده است اند.

کدخدایی اضافه کرد: طرح الحاق دو تبصره به ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی، طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری و طرح تقویت بسیج مستضعفین نیز در بررسی ها مغایر و خلاف موازین شرع و اصول قانون اساسی قرار گرفتند. همچنین طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا، طرح زیاد کردن قیمت باروری و پیشگیری از کم کردن رشد جمعیت کشور و لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و دولت جمهوری آذربایجان نیز تحت بررسی قرار گرفته اند که ایرادات پیشین شورای نگهبان نسبت به آنها همچنان باقی است یا دچار ابهام هایی هستند.

پاسخ به سوالی راجع به توئیت محمود صادقی اطراف آیت الله مکارم

عباسعلی کدخدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس راجع به تایید صلاحیت محمود صادقی در انتخابات مجلس یازدهم که هفته پیش توئیتی راجع به نسبت خویشاوندی یا یک متهم مالی با آیت الله مکارم انجام داده بود گفت: از ما نخواهید که اکنون راجع به رد یا تایید صلاحیت ها در دوره آینده مجلس صحبت کنیم. ولی اگر جرمی در این زمینه صورت گرفته باشد قاعدتا قوه قضاییه به آن پیگیری می کند.

واژه های کلیدی: سیاسی | قانون | اسلامی | قانونی | نگهبان | استقبال | سیاسیون | قانون اساسی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه